کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

در آینده داک کیبرد سرفیس مایکروسافت، تبلت را شارژ خواهد کرد

Surface
مایکروسافت به تازگی در Reddit فضایی را برای پاسخ به سوالات مردم در رابطه با تبلت Surface Pro ایجاد نموده تا کاربران بتوانند ابهامات خود در رابطه با تبلت جدید مایکروسافت را از این طریق برطرف کنند. مایکروسافت علاوه بر پاسخ به دغدغده‌های کاربران در رابطه با طول عمر باتری و حافظه ذخیره سازی، در رابطه با لوازم جانبی که احتمالا در آینده برای سرفیس عرضه خواهند شد، نیز اشاره کرده است. کانکتور لبه پایین تبلت سرفیس پرو مایکروسافت کمی با نسخه آرتی متفاوت است. یکی از اعضاء تیم سرفیس، تغییر آن را تصادفی ندانسته و دلیل آن را شرح داده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ کانکتور انتهای تبلت سرفیس پرو نسبت به سرفیس آرتی کمی تغییر کرده و ابعاد آن نیز بزرگ‌تر شده است، سخن‌گوی مایکروسافت اعلام نموده که کانکتور جدید قادر به انتقال جریان الکتریکی بیشتری است.

مایکروسافت در پاسخ به پرسش‌های مربوط به باتری خارجی یا صفحه کلید ضخیم‌تر با باتری داخلی گفت:

صفحه کلید‌های ضخیم و باتری داخلی نیاز به لوازم جانبی با طراحی جدید دارند اما لازمه آنها، امکان انتقال جریان قوی‌تر الکتریسیته است که ما آن را در سرفیس پرو در نظر گرفته‌ایم.

یکی از برتری‌های تبلت‌های VivoTab ایسوس نسبت به سرفیس مایکروسافت در باتری داخلی صفحه کلید و امکان شارژ تبلت توسط داک کیبرد است. حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز در نظر دارد تا صفحه کلید خارجی جدیدی را با باتری داخلی برای تبلت سرفیس Pro طراحی و تولید کند. یکی از مهمترین ایرادهایی که به تبلت ویندوز 8 سرفیس پرو وارد می‌شود طول عمر باتری پایین آن است که با وجود داک کیبرد با باتری داخلی بخشی از آن حل خواهد شد. البته این موضوع را نیز باید در نظر داشت که صفحه کلید جالب و جذاب تاچ کاور یا تاچ تایپ مایکروسافت نیز مزایای خاص خود را دارد و علاوه بر وزن سبک، جلوه زیبایی را به تبلت می‌بخشد.

بدون شک مایکروسافت به زودی داک جدید را ارائه نخواهد کرد و کاربران فعلا می بایست از داک خلاقانه تاچ کاور و تاچ تایپ این شرکت استفاده نمایند، اما امکان ساخت داک صفحه کلید با باتری داخلی برای تبلت سرفیس پرو وجود دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13392 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/11/21 تعداد مشاهده: 1875
سافت گذر